Otázky  a  odpovědi

KRMIVO

Proč bych si měl/a vybrat zrovna značku NATIVIA?

Na etiketách jsou uvedeny veškeré informace přesně, jasně a naprosto srozumitelně. Uvádí  i kolik procent bílkovin obsažených v krmivu je živočišného původu, což bohužel nemáme možnost u většiny produktů od jiných výrobců nikde na obalu najít, i když tato informace hodně napovídá o tom, co granule opravdu obsahují.

Celá produktová řada Nativia je  postavená pouze na rýži.  Nejsou zde použity obiloviny s obsahem lepku, které často způsobují alergické reakce a jiné zdravotní problémy.

Kdo krmivo vyrábí?

Krmiva vyrábí ryze česká společnost Nativia s.r.o., která vznikla v roce 2012 a sídlí v Letohradu nedaleko Žamberka.

Podle čeho vybíráte vhodný produkt?

Záleží na:

       velikosti   (jiné složení a hlavně velikost granulí bude potřebovat např. čivava a jiné doga)

       věku (něco jiného potřebuje štěně či kotě, nebo dospělé zvíře, anebo senior)

       aktivitě - jiné složení bude potřebovat zvíře, které vydává hodně energie a jiné zvíře, které je celý den v bytě a chodí jen na krátké procházky na vodítku, takže pohybu má mnohem méně

       zdravotních potížích – alergii (pokud má pejsek citlivé zažívání, je nejvhodnější jehněčí maso)

       březosti, kojení

       nadváze

       kastraci

       dlouhé srsti (u koček)

Můžu provést výměnu  starých granulí za nový produkt okamžitě?

Přechod provádějte postupně po dobu cca 4-6 dnů. První den dejte psovi jen trochu nového krmiva (cca 20% nového a 80% původního), další dny jeho poměr postupně zvyšujte.

 

ČLENSTVÍ – REGISTRACE, PRŮBĚH, UKONČENÍ

Kolik stojí členství?

Členství v klubu je zdarma.

Jak se stát členem Klubu Betoven?

Stačí zavolat na tel.č.: 702 819 013.

Budeme od Vás potřebovat Vaše jméno a příjmení, adresu pro zaslání balíčku, kontaktní údaje (tel.číslo, případně i email) a hlavně údaje o Vašem mazlíčkovi, abychom vybrali vhodný typ granulí.

Pokud máte pejska, pak je důležité nám sdělit:

-          věk (alespoň rok, ale nejlépe i měsíc narození)

-          váha (u štěněte předpokládaná váha v dospělosti)

-          specifikace (např. březí či kojící fena, obézní pejsek, kastrovaný, alergie či zdrav.potíže, zvýšená aktivita, atd.)

U kočičky budeme chtít vědět:

-          věk (stačí rok narození, pokud budete vědět i měsíc či den, tím lépe)

-          specifikace (např. březí či kojící kočka, dlouhosrstá, kastrovaná, obézní, aktivní,…)

Zeptáme se Vás i na jméno mazlíčka a plemeno, ale tyto údaje nám sdělovat nemusíte, pokud nebudete chtít.

K čemu všechny tyto informace?

Podle těchto informací vybereme vhodný typ krmiva (pokud nebudete Vy sami trvat na určitém druhu), který vám bude doručen přepravní službou DPD do pěti  pracovních dní na dobírku.

Cena za uvítací balíček je 269,-Kč (včetně poštovného). Pro pejsky posíláme 3kg balení a pro kočičky 1,5kg balení. Pro majitele velkých plemen je zde možnost objednat si velký uvítací balíček (15kg) za cenu 1.099Kč (cena je včetně poštovného).

Co bude dále, plynou mě z toho nějaké povinnosti dalšího odběru granulí?

Zhruba za měsíc od našeho prvního telefonického kontaktu se s vámi spojíme, abychom zjistili, zda Vám zásilka byla v pořádku doručena a zda vše proběhlo v pořádku. Pokud ano, pak nás bude zajímat jak jste s krmivem spokojeni –  jak chutnají Vašemu mazlíčkovi.

Dle toho se pak můžeme domluvit, zda budete mít zájem od nás granule dále odebírat či nikoliv.

Můžete se rozhodnout, zda budete chtít být v pravidelných periodách kontaktován/a  s dotazem, zda si budete přát zaslat krmivo pro Vašeho mazlíčka. Pokud si např. v únoru určíte  frekvenci zasílání 1 x za 3 měsíce, pak se s Vámi budeme snažit v květnu  spojit,  abychom se zeptali, zda si přejete granule poslat. Vy můžete souhlasit se zasláním, nebo domluvit zaslání na pozdější termín (např.červen) nebo chtít být znovu kontaktován/a až za určitou dobu (např. za 2 měsíce). Podle Vašeho přání Vám objednávku odešleme a dle dne odeslání Vás pak budeme zase kontaktovat za 3 měsíce, anebo se s vámi budeme snažit spojit v dohodnutý den. Pokud se nám nedaří s Vámi spojit, zkoušíme to další den (volání, SMS, email) a poté ještě několikrát během měsíce. Nikdy neposíláme balíček bez Vašeho předchozího souhlasu.

Je nutné ode mě pokaždé chtít před zasláním souhlas?

To záleží čistě na Vašem rozhodnutí. Můžete si určit, že chcete posílat krmivo až do odvolání v pravidelných intervalech bez předchozího kontaktování.

Co když máme spotřebu pokaždé jinou, takže nevím za jak dlouho budu chtít objednávat další granule? Anebo nemám zájem aby mě někdo volal či psal, co potom?

Jestliže si nepřejete aby Vás kdokoliv pravidelně kontaktoval, můžete si určit, že se nám vždy sami ozvete, až budete potřebovat objednat další granule. V takovém případě pak můžete sledovat naše stránky, aby jste měli přehled o různých cenově výhodných akcích pro členy klubu a v případě zájmu se nám sami ozvat a objednat si.

A když zjistím, ze našemu mazlíkovi granule nechutnají nebo že už z nějakého důvodu nechceme posílat další?

Pokud nebudete chtít odebírat ani být členy klubu, můžete kdykoliv požádat o zrušení.

Jak zruším členství?

O zrušení členství v Klubu Betoven můžete požádat  na tel.č. 702 819 013.

Také můžete napsat email na adresu: info@totalpet.cz.

Další možností je stáhnout si na našich stránkách www.totalpet.cz  formulář pro Odstoupení od smlouvy a vyplněný nám ho zaslat na adresu:  totalPET s.r.o., Biskupcova 39, 130 00  Praha 3 – Žižkov.

 

REKLAMACE

Dostal/a jsem jiné zboží než jsem si objednal/a (neúplnou objednávku, poškozené zboží,…)? Jak mám postupovat a kam se obrátit?

Zavolejte nám nebo pošlete sms na tel.č.: 702 819 013.

Další možností je napsat email na:  info@totalpet.cz.

Reklamovat zboží (objednávku) lze též písemně na:  totalPET, s.r.o., Biskupcova 39, 130 00  Praha 3 – Žižkov.

Do reklamace je třeba uvést:

  1. Vaše jméno, adresu, kontaktní údaje

  2. číslo a datum objednávky

  3. důvod reklamace (např. bylo objednáno (název zboží), ale dostal/a jsem zásilku ve které bylo (název zboží),  nebo bylo objednáno (názvy zboží), ale přišlo mě jen (název zboží), chybí tedy (název zboží),….atd.)

  4. Váš požadavek na způsob vyřízení reklamace (např. výměna zboží, zaslání chybějícího zboží, vrácení peněz,….atd.)

  5. pokud požadujete vrácení peněz, číslo účtu kam mají být zaslány

  6. datum a podpis

Jak se dozvím výsledek reklamace?

Jakmile bude reklamace vyřešena, budeme Vás o výsledku informovat.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. To platí, pokud jsou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace.

V případě, že nebudou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace a budete pracovníky kontaktního centra vyzváni k jejich doplnění, bude reklamačního lhůta počítána od data doplnění potřebných údajů.

Musím pří vrácení zboží platit poštovné?

Pokud bude Vaše reklamace uznána jako oprávněná, bude Vám poštovné proplaceno.

 

DOPRAVA, DODÁNÍ ZBOŽÍ

Mohu si změnit  termín nebo adresu dodání?

Ve webové aplikaci DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz si můžete změnit místo a termín doručení balíčku tak, aby Vám to vyhovovalo.  Stačí uvést 14ti místné číslo balíčku a Váš osobní kód, který dostanete v sms zprávě na Váš mobil. V den doručení můžete sledovat kurýra na mapě a zjistit, kolik adres zbývá, než k Vám dorazí.

Co je to DPD Kurýr?

Webová aplikace, díky které můžete sledovat co se s Vaším balíčkem právě děje, kde se nachází, jak daleko je kurýr od Vás atd. Také si zde můžete změnit termín a místo doručení.

Den před doručením zásilky budete pozván/a do webové aplikace DPD Kurýr – pro přihlášení použijete kód, který dostanete v SMS zprávě společně s pozvánkou do aplikace.

Co dělat když kurýr přiveze na první pohled poškozenou zásilku?

V takovém případě máte plné právo balíček odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář  Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení  jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktovat, abychom  reklamaci vyřídili.

Jak probíhá další doručování, když napoprvé nebudu doma?

Pokud dojde k 1. neúspěšnému doručení, je balíček automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na 2. neúspěšné doručení, je balíček automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. 3. pokus o doručení je vždy na vyžádání přes aplikaci DPD Kurýr. 

Mohu zboží vrátit?

Do 14-ti dnů od převzetí zboží můžete odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Podrobné informace  naleznete v Reklamačním řádu.

Je možný osobní odběr?

Osobní odběr je možný pouze po předchozí telefonické dohodě na tel.č.: 702 901 052. Platbu za zboží je nutné zaslat předem na náš účet (částku , číslo účtu a variabilní symbol Vám sdělíme na výše uvedeném  tel.č.).

Kolik stojí doprava a dobírka?

Doprava 125Kč + dobírka 24Kč = 149Kč.

Jak mohu platit kurýrovi za zboží?

Hotově nebo kartou.

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Pokud si objednáte zboží, které bude skladem, tak dodání proběhne do 2-3 pracovních dní.

Jak si mohu objednat zboží?

Zavolejte nám nebo pošlete sms na tel.č.: 702 819 013 nebo 702 901 052, anebo napište email na adresu: info@totalpet.cz.